برنامه‌های ویژه رئال مادرید برای آلفونسو دیویس مهاجم استقلال به گل گهر پیوست + عکس حمایت مهاجم سابق پرسپولیس از تفتیان + عکس ویلیامز و بارسلونا در بن بست رابطه جلالی و نکونام دوباره خراب شد حسین نژاد لژیونر جدید فوتبال ایران بوناونتورا، ستاره جدید الشباب عربستان + عکس تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در لیگ نخبگان | ورود طوفان زرد به آسیا حرکت جالب قهرمان المپیک + عکس پخش زنده بازی‌های کشتی گیران ایران در المپیک پاریس (دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳) + تاریخ و ساعت مهدی محسن نژاد و امین میرزازاده پخش زنده بازی‌های روز دهم المپیک پاریس (دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های ورزشکاران ایرانی پخش اختصاصی کشتی‌های المپیک در ایران ملی پوش پرسپولیس به خاطر المپیک بدنسازی نمی‌کند وزیر ورزش پزشکیان در اختتامیه المپیک معرفی می‌شود؟ گزارش ساعتی آزادکاران به دبیر توجه تلویزیون ترکیه به پر امیدترین کشتی‌گیر ایرانی در المپیک بازیکنان پرسپولیس مقابل گاریدو پاسخ منفی تیم سابق گندوز به پرسپولیس اختلاف بین عبدی و درویش بالا گرفت تردید پرسپولیس در جذب بازیکن خارجی
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در لیگ نخبگان | ورود طوفان زرد به آسیا

  • کد خبر: ۲۴۳۲۶۳
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در لیگ نخبگان | ورود طوفان زرد به آسیا
تیم‌های فوتبال سپاهان و شباب الاهلی در مرحله پلی آف لیگ نخبگان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال سپاهان و شباب الاهلی از ساعت ۱۹:۴۵ فردا (سه شنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۳) در اسادیوم نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

سپاهان که با قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران به این مرحله از بازی‌ها رسیده در حالی مقابل شباب الاهلی قرار می‌گیرد که هواداران این تیم منتظر رونمایی از ترکیب جدید تیم مورایس هستند. خرید ستاره‌هایی مثل مهدی لیموچی، صالح حردانی، امین حزباوی، حسین گودرزی و حتی جواد آقایی پور این تیم را نسبت به سال‌های گذشته قدرتمندتر کرده هرچند که نباید از جای خالی رامین رضاییان، شهریار مغانلو و امید نورافکن به راحتی گذشت.

در سمت مقابل، اما حریف اماراتی هم تا دندان مسلح شده و با خرید ستاره‌هایی مثل سردار آزمون، گاستون سوآرس و عمر کیتا به دنبال بزرگی در فوتبال قاره آسیا است. البته سعید عزت اللهی دیگر ستاره تیم فوتبال شباب الاهلی بخاطر مصدمیت به این مسابقه نمی‌رسد.

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، کیم جونگ هیوک، پارک یونیونگ و ژانگ ژونگ‌پیل از کره جنوبی بعنوان تیم داوری این مسابقه معرفی شده اند.

سپاهان پیش از این ۲۲ مرتبه با تیم‌های اماراتی مسابقه داده که ۱۰ برد، ۶ تساوی و ۶ شکست در کارنامه نماینده کشورمان به ثبت رسیده است. همچنین آمار ۳۷ گل زده و ۲۰ گل خورده باعث شده تا هواداران اصفهانی امیدواری زیادی به بازی فردا داشته باشند.

سپاهان در صورت پیروزی در این مسابقه سه شنبه آینده ۲۳ مرداد در قطر باید به مصاف الغرافه برود و برنده آن مسابقه به لیگ نخبگان صعود خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->